Kimlerle beraber olmuyorum

Tek kadinlar haricinde acikcasi kimseyle beraber olmuyorum.

Kimlerle beraber olmuyorum,

  • Evli ciftlerle beraber olmuyorum. Cok moda suan bu tarz iliskiler lakin beni zerre cekmiyor.
  • Sisman kadinlarla beraber olmuyorum. Baliketi kadinlar hos ama sisman kadinlarin vajinalarini yalamak dert.
  • Yas sinirlamam olmamakla beraber 18 yas alti ve 50 yas ustu kadinlarla ilgilenmiyorum. 
  • Istanbul disinda olup istanbul gelemiyecek kadinlarla da ilgilenmiyorum.
  • Zamanim kisitli bu kısıtlı zamanda guzel vakit gecirebilecegim bir kadinla beraber olmak istiyorum.
  • Vajina ve kisisel temizligine ozen gostermeyen en azindan vajina temizligine ozen gostermeyen kadinlarla gorusmek istemem. Vajina temizligi olarak killari kastedmiyorum.
  • Vajinasini  yalatma istegi olmayan bir kadinla da beraber olmak istemiyorum.
Yukarida saydiklarima yenileri eklenirmi bilmiyorum. Ne kadar esnete bilirim onuda bilmiyorum...

vajina yalar
Vajina yalar 




0 Response to "Kimlerle beraber olmuyorum"

Yorum Gönder

Açılmayan videoları yorum yapararak bildirebilirsiniz.

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel